PRIMEDBE I REKLAMACIJE
Žalbe, reklamacije i primedbe potrošači mogu izjaviti:
1. slanjem na elektronsku adresu marketing@interbag.rs ,
2. Na marketing@interbag.rs u periodu od 08-15h svakog radnog dana(za artikle kupljene u maloprodajnim objektima)
3. Na marketing@interbag.rsu periodu od 08-16h svakog radnog dana(za artikle kupljene u online prodavnici)
4. redovnom poštom na adresu - Interbag d.o.o Bulevar Zorana Djindjića 69, 11000 Beograd (sa naznakom „Za Internet prodavnicu“)
5. U SLUČAJEVIMA REKLAMACIJE, ODUSTANKA OD UGOVORA ILI ZAMENE ROBE, POVRAT ROBE VRŠI ISKLJUČIVO PREKO KURIRSKE SLUŽBE "CITY EXPRESS" ILI LIČNIM DONOŠENJEM U RADNJU.
UKOLIKO KUPAC ŻELI DA KORISTI USLUGU DRUGE KURIRSKE SLUŽBE, TROŠKOVE ĆE SNOSITI SAM KUPAC BEZ OBZIRA NA RAZLOG VRAĆANJA ROBE.
Prodavac će u roku od jednog radnog dana potvrditi da je reklamacija primljena.U roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, prodavac će pisanim ili elektronskim putem obavestiti potrošača o odluci (prihvaćena ili odbijena primedba potrošača u vezi sa saobraznošću artikla) u vezi sa reklamiranim artiklom, kao i o eventualnom načinu rešavanju reklamacije u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (povraćaj novca, odgovarajuće umanjenje cene, zamena ili popravka artikla). Reklamacija će biti rešena u roku od 15 dana od dana prijema reklamacije. Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći radi rešavanja sporne situacije, a sve u cilju otklanjanja predmetnih nedostataka.
U skladu sa članom 55. stav 11. Zakona, ukoliko prodavac odbije reklamaciju, dužan je da potrošača obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.